Khamis, 11 Jun 2009

tEman aKU

temAn aku yaNg besSh..giLa-gIla dan SekepaLA..susaH kalau diaOwang leh tolong Diaowang mesti tolonG unye..thaNKs tO all oF u...nie baRu separuh
x mAsuk AG yaNG laiN..nanti aku MAsuk KAn yang LAin k..kamI suka ADakan PErtandINgan BOWLING antara lelaKI dan GEng PompUAn selalunyA teaM pompuaN mesti Menang..KAmi juGA selalU beRcuti yAng palIng merIAh kaMI pernaH buaT masA bercUti KAt PORT DIrKSON bEst laH akU x paNdai naK gambAr kan keserOnokan kaMI naiK banana bOAT..huH beSt gile..keNGkadaNg kaMI samBUt birthdAy kawaN-kaWan kaMI beramA-RAmai..seroNOk GiLE..bUat apa PUn sama_saMA..kenDuri ke Ape ke..apA YAng penTing kerJA sama..time kEJe KIta OwaNG keje TIme cuTI sakan Sangat bERcuTi...hehhehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

teMan-teMaN

aKU kaH iTU?

Foto saya
teNtaNG aku yaNG aku leh koNGsi adaLAh biLa aKU senanG tOk berkawaN dengaN esiaPA pun..janJI oRang tuh X khianaTi persaHAbaTAn aKU..