Rabu, 10 Jun 2009

tEntang Aku

sAlaM semua.....akhirnya aku dapaT membuat blog yang kurang sempurna but simple..iNI adalah pelajaRAn baRU yang aku PElajari Dari seOrang temAn 'PERT' thankS.Apa yanG aku NAk koNgSi adalaH tentanG peMBUKAAn bLOg yang aKu ciPta walau PUn kekurangan taPi bagI aku YAng malas NAk mencuba NiE satu KEjaYAaN laH konOnnya..Aku malas NAk menCuba BAb-baB pelIk nie TApi haTi masIh maHU mENCuba..sO terHAsil lAh saTU bLOg Yang Simple..So Commet ME iF aDa kekuRAngan N kalU mau SHare ngAn aKU tenTAng bLOg aKU k..bLoG aKU Nie KU geLArkan ITSMEFREAK? JadI jOm BErkonGsi yea..

1 ulasan:

  1. haha terharu aku nama ku ada huhu..
    usaha tangga kejayaan..ai
    aik teguna akaun kakak ku pula haha bah enda palah malas mau log out huhu

    -pert DeeMataQue-

    BalasPadam

teMan-teMaN

aKU kaH iTU?

Foto saya
teNtaNG aku yaNG aku leh koNGsi adaLAh biLa aKU senanG tOk berkawaN dengaN esiaPA pun..janJI oRang tuh X khianaTi persaHAbaTAn aKU..